Fremgangsmåde

Vi fik udleveret et problem fra klinisk praksis, hvorefter vi fandt de relevante problemer, som vi efterfølgende selv skulle bruge til at udarbejde en problemstilling. Derefter indgik vi i en samarbejdsaftale, som skulle være udgangspunktet for vores samarbejde de følgende syv uger.
 



Kort efter havde vi vores første vejledning med Marion, hvor vi fik godkendt vores problemstilling. Efterfølgende oprettede vi bloggen, og diskuterede hvilke punkter vi ønskede at have med. Vi aftalte derudover, at vi kun opdaterede bloggen, når vi var sammen. Vi delte det udarbejde materiale vi hver især havde lavet på vores Facebook gruppe, så alle havde adgang til det. Vi aftalte, at vi individuelt ti hver gang forberedte punkter fra bloggen, og herefter gennemgik dem sammen, og opdaterede bloggen.

For at have et overblik har vi anvendt innovationsslangen, for at give os selv et overblik over opgaven, samt hvor langt vi var nået i de forskellige processer. Derudover har vi skrevet logbog efter hver gang vi har mødte, for at dokumentere det udarbejdede materiale og aftaler til efterfølgende arbejdsdag.

Vi har samtidig været ude på afdelingen, for at foretage et interview med en sygeplejerske, for at få et indblik i hendes syn på problemet. Det var med til, at bekræfte bagtankerne bag de innovative forslag, som vi har tiltænkt til problemstillingen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar